Clientul
Mailpro, o companie de familie, specializată în email marketing cu un grad ridicat în siguranța datelor, fondată în 2001. Este o platformă online dedicată succesului de marketing al întreprinderilor mici și mijlocii.
Mailpro excelează în a oferi o suită cuprinzătoare de soluții de marketing adaptate nevoilor clienților. Platforma include soluții de ultimă oră de marketing prin e-mail, servicii de marketing tranzacțional de încredere, gateway-uri SMTP robuste, gateway-uri SMS fără întreruperi, formulare și sondaje online ușor de utilizat.
Brief
Websiteul existent al Mailpro era complex și foarte extins, funcționând în 6 limbi cu mult conținut. Taskul de bază fiind un redesign complet fără a schimba structura de bază sau conținul existent. Cea mai mare provocare a fost conceperea meniului de navigare încât să cuprindă toate paginile, dar să ofere și o deschidere către extinderea meniului cu pagini noi. În același timp să structureze conținutul pe diversele functionalități ofertie de platforma Mailpro cum ar fi email marketing, SMS marketing, creare de formulare plus altele.
Procesul
Ca la orice proiect mai complex prima fază este documentarea. Cum procedează concurența, ce avem diferit în cazul clientului, ce diferențiază clientul de concurență. Pe urmă găsirea celor mai bune soluții pentru fiecare problemă în parte care să se integreze atât în conceptul grafic agreat cât și din punct de vedere tehnic.
În cazul de față am avut în vedere atât corelarea cu aplicația propriu zisă dar și cu conținutul existent planificând în profunzime aplicarea noului design la toate limbiile disponibile ținând resursele de bază comună.
Rezultatul
Am dezvoltat un sistem de design propriu integrat cu un pachet de iconuri proprii (peste 350 iconuri) dedicat siteului pentru a personaliza cât mai mult experiența și impactul vizual a vizitatorului.
Am adoptat o soluție tehnică modernă, cu un cod simplu și elegant, care facilitează dezvoltarea codului sursă mai departe fără a afecta părțile existente. În final am rescris tot codul de sursă a siteului aplicând designul pe o sumă de peste 1200 de pagini diferite în fiecare limbă.